Dålig uppdatering igen

Sorry men nu var det ett tag sen jag bloggade...

Vad händer där ute i världen?



I min värld är det mycket som händer just nu... Jag har hunnit me mycke sen sisst träffade en asgammal klasskompis i tisdagskväll vi va ute och gick i flera timmar och pratade om allt möjligt.... känns jätte kul att ha fått kontack me dig igen....
Jag har även hunnit me att vara väldigt social med ella och co, hade en dejt me carro i onsdag också.... ojojoj känns som jag har gjort mer men just nu tar mina vänner upp en hel del tid vilket jag älskar...


Snart dags att sova måste bara trötta ut laban innan så han också sover i natt.....


Puss på er alla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0