kvällen efter en hel galen gårdag...

OJOJOJ jaa vad kan jag säga mer än att det var en helt galen gårdagskväll... Ella gjorde sig illa på 2 speglar som hon krachade rätt in i och carro försvann spårlöst....OJojojoj behövs det mer ord...

Nu sitter jag här hos carro vi ska ha en lite filmkväll vi ska avsluta en helt galen helg tillsamans får ses om vi får över ella också hon har just nu inte mobilen på eller så pratar hon med någon "vem kan det vara ella???"....
 
Imorn blir det middag med familjen och farmor på en rasturang och senare en promenad med Clase igen...

Nu ska jag försöka få tag på ella igen och se vart carro tog vägen det blev tyst här i lägenheten hmm undrar vart hon tog vägen???


Carro kul att se att du har gnistan tillbaka den betyder mycket för dig... Älskar dig puss puss på dig vännen min..

Kommentarer
Postat av: Carro

Älskar dig oxå vännen min:)

2008-07-14 @ 01:33:49
URL: http://poppolina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0