Lördagkväll

ojojoj jaa om ni bor i stockholmområdet så tror jag ni förstår varför dagens bränbollsträff med gamla komprisar blev inställt för er andra som läser och inte förstår vad jag menar så kom världens åskskur några minuter innan jag var åp väg att ge mig av... Så istället blev det middag med carro på en kinaresturang.

Just nu sitter jag hemma hos ella för ikväll ska det tydligen bli röj igen..
Nej vi fick inte nog förra helgen =D













Nu ska jag vara social med mina underbara tjejer puss på er där ute...

Kommentarer
Postat av: Fröken Sunderbyn

NÅGRA MINUTER? den höll iaf på i drygt 2.5 timmar hemma hos mig iaf...



lagom pigg idag eller+

2008-07-13 @ 13:02:14
URL: http://hjortronflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0