uppdatering

Fan va kass jag har varit på att uppdaterar er mina kära läsare... Men har varit mycke nu inför kryssningen och allt... Längtan är total inför fredagen och snart är den här..men om vi ska ta en snabb resume vad som ha hänt då



FREDAG 27/6 : jobbade sissta dagen på jobbet.... Lättförtjänta pengar hela veckan sola och tvätta fönster, jobbade tillsammans med ella sissta veckan riktigt roligt.... Fredagskvällen var det familjemiddag som gällde vi gick på en resturang i uppsala som hette åkanten jätte mysig resturang och god mat.

LÖRDAG 28/6 : hjälpte ella att sitta barnvakt hela dagen......

SÖNDAG 29/6 : Lugnt

MÅNDAG 30/6 : regn hela dagen och eftersom man är arbetslös så kan man välja om man vill gå ut eller inte så jag stannade inne hela dagen mer eller minder.


TISDAG 1/7 : Tvättning, städning och shopping med ella och lena... Hittade en riktigt snygg outfit till kryssningen =D skor och kjol var de stora köpen.

ONSDAG 2/7 : Besök hos frisören... flera kilo lättare nu =D
och imorn blir jag ännu lättare då jag ska och vaxa benen så jag har fina ben till kryssningen...

Dags att sova snart... ska skriva ett bättre inlägg snart men nu har jag i allafall uppdaterat er lite gran ;)



PUSS och PILL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0