Måndag 2/6

Denna måndag börjar som vanligt precis som en måndag ska börja är super trött när klockan ringer massar mig upp ur sängen och i vär till jobbet. Innanför dörren mlter jag en kollega som ger mig en chock som gör att jag vaknar till liv med en gång. Jag skulle följa med de stora barna till Stockholm och junibacken....... inte vad jag hade planerat att göra den här måndagen men men det var bara att ta sig i kragen och fixa lite matsäck som jag kunde ha till lunch och följa med.





Allting gick jätte bra och vi hade en helmysig måndag inne i Stockholm med mycket sol och skratt. På tåget hem var allt jätte trötta och när vi kommit tillbaka till förskolan fick baren berätta för de övriga barnen som varit kvar på förskolan vad de hade fått sett under dagen.













 

Mitt tips är att ni åker dit, passar stora som små.
Ett helmysigt ställe om man tycker om Astrid Lindgrens sagor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0