Helgen i bilder!!!


Jag vet att det är onsdag idag men har inte kunnat blogga för än ikväll så.

I fredags var jag hundvakt åt ellas lilla plutta vi hade det jätte mysigt, vi var ner till sätunaparken och kollade på när  barnen från jobbet sprang vårruset, sen bar det av hemåt där vi mös hela eftermiddagen.


 

Efter en hel eftermiddag fylld med en massa mys och bus bar det av ner till stationen för att möta upp ella och bege sig till annelie för att hjälpa ella att sitta barnvakt åt hennes barn. Medans barnen sov spelade jag och ella Nintendo wii, askul, golfa, boxades och grejer.
   
I lördags blev det grillning med karin som var nere och hälsade på över helgen och ella som satt barnvakt även denna dag men till 2 andra barn.  Blev lugnt tackvare barnen så klart.

   

Söndagen blev en riktig slapp söndag förutom att jag var ute och gick i nästan 2 timmar med mina stavar som jag bara älskar att gå ut och gå med. 


För er som är intresserade och vill förlja hur det går för mig i tävlingen som jag har ställt upp i genom jobbet som kommunen anordnar så har ni mina steg dag för dag här nere:


26/5   14 532
27/5   10 571
28/5   19 599
29/5    13 623 
30/5    13 707
31/5       6111
1/6      10 700
2/6      16 684
 3/6      7110  

Ganska bra gjort tycker jag!!!



Kommentarer
Postat av: Linda Palm

Hittade hit från ellas blogg, 19000 steg på en dag var inte dåligt! Fick höra att allt över 10000 steg räknas som motion så du verkar ju storträna varje dag:)

2008-06-05 @ 07:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0