Jaa midsommarveckan är igång, vad hände med solen?

Någon som vet?

Känns som jag jobbar som ett svin just nu, sover inte om nätterna heller, vad hände liksom???
 

Har en massa funderingar just nu vet inte vart jag ska lägga alla. Vet varken ut eller in just nu känns det som. Kan vara dom som gör att jag inte sover om nätterna kanske.....


Som alla säkert vet så förlorade svenskalandslaget mot spanien i lördag vilket jag befarade från första stund och i 15 minuten så visste jag med säkerhet att vi skulle förlora. Men Henke Larsson och co kämpade på bra ändå. Nu håller vi tummarna på att sverige spelar åt minstonde oavgjort mot Ryssland imorn. Men jag tror på vinnst faktiskt...

Efter martchen i lördag kännde jag mig rastlös och gav mig ut på en långpromenad, det var jätte skönt. Efter att ha duschat och fixat mig klar för sängen så ringde ella mig och på nått sätt lyckades hon övertala mig till att följa med henne till "kalles kaviar" (krogen i närheten) Vad hände med att gå och sova liksom aja kul var det i allafall förutom hemvägen då vi stötte på ett gäng som hade väldigt tråkigt och sökte bråk. Vi hadr bara tur att det inte blev mer än bara lite hårda knuffar och lite ägg och tomat som kastades på marken när jag gick den sissta biten från ella och hem.

Jaa som sagt midsommarveckan nu och imorn har vi midsommarfirande på jobbet jippi vi kommer säkert stå där och dansa med barnen i ösregnet skulle inte förvåna mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0