Vilken måndag

Jaa nu är jag inne på min sissta vecka på jobbet, käns tråkigt om jag ska vara ärlig men ska bli på ett sätt skönt att få vara lite ledig men tyvärr så är ju längden på ledigheten på obestämd tid så det känns lite surt. Men men hittar nog nått till hösten.


Vaknade i morse och hörde att det regnade lite utanför fönster, det känndes som att det skulle bli en jobbig dag massade mig iväg till jobbet i duggandet och väl frame på jobbet så kom det tillbaka till mig att vi bara skulle vara 2 st idag och bara för det så skulle säkert komma en massa barn, men så blev inte fallet vi fick hela 9 barn på 2 personal, bra jobbat Therese. 


Flytt till vinter....... Jaa det är tyvärr sant men visst ska det bli lite kul men jag flyttar tyvärr inte själv det är hela familjen som flyttar till ett nybyggt hus här i närheten. Har lite blandade känslor inför denna kommande flytt men men tänker jag efter så kommer jag ju inte bo där så länge det är ju mest för mamma och pappa som denna flytt är så bra, dom behöver detta. 


Känns som att jag kommer flytta ganska så snart efter det att jag har fått fast jobb körkort känns helt plötsligt inte lika nödvändigt längre som det gjorde för några månader sen.


Nu ska jag ta och göra mig klar för att krypa ner under täcket, jobb som kallar imorn igen ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0