Fullspäckad helg!!!

Jaa snart är även denna helg borta också.
Fredagen spenderade jag tillsamans med ella bakade paj, kollade efter en födelsedagspressent till henes kompis och grejer, på kvällen var vi hem till jonna och kollade på för kanske femte gången för mig och ella på "Blades of glory". Som alltid skrattar man lika mycket varje gång.


Igår gav jag, Ella och Lena oss ut på en road trip till västerås för att kolla på ella och jörgens nya lägenhet och det var tur att vi åkte dit och kollade på den innan alla papper var klara för fy f'n vilken lägenhet att se ut. inte nog med att den hade sina brister i både planlösningen och matrielating så var det så var skiten så ingrod i både väggar, golv och tak att man aldrig skulle få lägenheten fräch. Men som tur var så tycke inte ella heller om lägenheten så nu blir det att hon och jörgen får ge sig ut på bostadsjakt igen. Gårdagskvällen hade jag planderat som en mysig hemmakväll men så blev det inte, ella och jonna lyckades på nått sätt övertalla mig till att följa me ut inne i stan. Det var hyfsat har haft det roligare inne i stan dock men det funkade. Hemresan var kass satt på "grisbussen" (nattbussen) i nästan 1 timme och 20 minuter tack vara att några snorungar inte kan föjla reglerna på bussen men men hem kom både jag och ella efter en ca. 2 timmar och 10 minuters resa. Säger bara det man kan ha lika roligt om inte roligare på en korg nära hem.

Dagen har blivit väldigt lugn ska till ella snart och hjälpa henne med sitt nyinköpta vitrinskåp eftersom hon nu ska bo ett tag till i sin nuvarande lägenhet.

I fredags fick jag ännu fler kataloger från olika högskolor runt om i Sverige, ska sätta mig ner till kvällen och gå igenom vad de har att erbjuda mig till hösten.

Och för er som har 2 mobilnummer till mig: den 17 mars kommer jag att bara ha ett. Ta kontackt med mig så får ni reda på mer info.

So long my friends. Ha en super skön söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0