Ja då var det en ny vecka då

Måndag idag och idag har jag tillbrigat dagen, bli nu inte så förvånade att ni ramlar omkull men jag har tillbrigat daegn med ella... hade en massa saker att göra idag som att hjälpa ella att skaffa en ny mobil men det slutade med att både hon och jag fixade nya mobiler, det var inte meningen att jag skulle skaffa mig en ny men men nu sitter jag här i allafall med en BRUN sony ericsson av modellen K770i. En snygg telefon fast det är ju klart den är, den är ju BRUN.

ja det är en likadan som ella.



Det var det jag hann med att göra idag så nu ligger ännu mer saker kvar att göra men måste verkligen göra det imorn.



MEN TILL ER ALLA NU SOM HAR ETT ELLER TVÅ NUMMER TILL MIG. STRYK DOM OCH PRATA MED MIG SÅ FÅR NI MITT NYA. VISSA HAR DET REDAN MEN FÖR ER SOM INTE HAR DET PRATA MED MIG SÅ FIXAR VI DET TILL DIG OCKSÅ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0