Långfredag!

Usch, tvi och blä för att vara vaken så här tidigt när ma är ledig och så ska man sätta sig i en bil och bara vetskapen om att jag ska sitta där i minst 3,5 timma får mig ännu mer att vilja krypa under täcket och somna om. Ja snart bär det av till västervik ska bara fixa det sissta sakerna. Min morbror kommer ner själv för min kusin och hennes pojkvän som också skulle komma ner har blivit sjuka så dom stannar hemma, Synd tycker jag hade varit roigt att träffa dom eftersom vi inte träffas så ofta. Men det blir nog bra där nere ändå lugnt och skönt kommer det att bli, man ska ju vara ute på landet så
.


Näää dax att fixa det sissta nu men ha det bäst ska se om jag kan blogga där nere från.

VAD SKA NI GÖRA I PÅSK?


GLAD PÅSK!




Kommentarer
Postat av: Carro

glad påsk:)

2008-03-23 @ 00:00:57
URL: http://misscarrolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0