lördag.....dagen efter

Ojojoj gårdags kvällen och natten blev lyckad, hade riktigt kul på dansgolvet.
Dom spelade en massa gamla godingar så det var bara att sjunga me och släppa loss... Carro dansade så hon fick en streckning i nacken det förklarat kanske hur mycke dans kvällen bjöd på.... idag är man ju så där lagom sliten men ska försöka ta mig till ella snart för att göra nått denna tråkiga lördag.... Vad kan man hitta på???


Här kommer lite kort från luleå som jag lovade i gårdagens inlägg att ni skulle få se.... såg dock i morse att jag hade skrivit lite tokigt i det men men det är sånt som händer.... (kolla komentaren om ni vill veta vad det ska stå igentligen)


Snyggingarna själva!!


 

Bilder talar för det mesta för sig själva, så jag tänker inte skriva så mycket om dom...




 


Jag och Ella i snön... Kommer sakna dig kompisen min när du ska flytta till västerås... Men vi kommer höras lika mycket då som nu och ses så mycket vi bara kan.... Älskar dig tjejen...



Karin och jag i snön... Älskar dig också tjejen hoppas du vet det och att jag saknar dig nu när du bor uppe i luleå men som sagt det är en anledning för mig att komma uppåt i sverige lite oftare... Puss på dig där uppe i snön...





Nu har jag beställt hem en massa kataloger från olika högskolor och universitet runt om i sverige bla från lund, lindköping och stockholms universitet... så får vi se om jag kanske sätter mig i skolbänken till hösten vill helst av allt jobba men vi får se vad som händer...




Nä nu ska jag klä på mig och gå till Ella, ha en super bra lördag kompisarna så hörs vi snart igen...
puss puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0