Måndag

Jaa då var det en ny vecka då...
Hade tänkt att börja dagen med en lång promenad på morgonen men har fortfarande inte kommit iväg... hmmm undra om det är de tråkiga vädret det beror på eller vad det är.... Men får väl ta mig i kragen och ge mig ut snart tycker jag.. måste komma igång igen nu... va ett tag sen jag var ute sisst...

Jaa helgen blev det inte så mycket gjort lördagen spendrade jag hemma och tog det lugnt... Gårdagen spenderade jag tillsammans med ella i kista galleria med lite shopping och bio, det var jag och ella + en hel biosalong med barn och deras föräldrar som såg Alvin och gänget.... ellas val av film och den var helt okej faktiskt, den hade sina stunder man skrattade riktigt ordentligt....







Idag är det i allafall prat om att jag och pappsen ska ge oss ut på vägen och köra litegran... va ett tag sen sisst så det skulle behövas....aja om man kanske ska ta och göra nått vettigt av denna dag också då...


Puss på nosen alla kompisar där ute....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0