Måndagskväll

Blev ingen bilköring för mig idag håller tummarna på att det blir imorn istället... Idag har jag ägnat tankarna åt hösten framförallt då det börjar dra ihopp sig inför sissta ansökningsdagen om jag ska plugga till hösten eller inte... Har kommit fram till att jag i alla fall ska söka mig in på nån eller några kurser och sen får jag ta ställning till vad som händer senare.... Ska sätta mig ner nu och beställa hem lite mer kataloger.... Vad ska ni göra i höst eller vill ni inte tänka så långt kanske....
Snart är det påsk också *usch* pappsen och jag pratade lite om ifall vi skulle ta me oss mamma och ta oss ner till släkten nere i småland och ostkustens pärla västervik...Vi får se vad som händer, några av dom kommer i alla fall upp helgen innan  för att fira mig och syrran som fyller år snart... Vad fan önskar jag mig?? någon som vet??


Hoppas ni har det super bra där hemma i era stugor....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0