Skärtorsdag!

Hallå folket!


Här sitter jag hemma hos ella och är dj medans hon damsuger. Carro är på väg hit och ska göra mig sällskap =D... Idag har jag varit ute och gått en promenad med jonna, det var riktigt skönt, tack tjejen det ska vi göra snart igen. Nästa vecka kör vi järnet...

Inatt drömde jag en helt sjuk dröm som bara blev sjukare och sjukare ju lägre jag drömde på den. Den började med att jag, ella och carro var och shoppade någonstans i något stort shoppingcenter och jag var höggravid och helt plötsligt gick vattnet. Ella och caro såg på nått sätt till att jag kom till sjukhuset där jonna förlöste mina barn. Marika fanns där vid min sida och hjälpte mig att trycka på =D Helt plötsligt sitter jag, mamma och ida på ett cafe och fikar. Jag vänder mig om till mamma som sitter bervid mig och berättar att hon har blivit mormor o hon strålar av lycka. När vi kommer hem till mig så bär jag upp en råtta och säger här är min dotter och där i sängen ligger min son, jag strålar av lycka och mamma går fram till sängen där det ligger en kakelacka "min son".... Efter det vet jag inte vad som hände eftersom jag inte kunde somna om sen. Så jag är just nu mamma till en råtta och en kakelacka i drömarnasvärld =D hahaha vart får man allt ifrån igentligen.

Nu har ella damsugit klart ska vara lite social med henne nu men
Glad påsk på er alla.
Imorn åker jag ner till västervik, till släkten ska bli roligt på ett sett att komma ner dit har inte varit där sen augusti tror jag det var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0