Söndag

Jaha då har alla gäster åkt hem då, eller jaa det var ett tag sen småläningarna har till och med hunnit åka 32,5 mil och meddelat att det var hyfsat på vägen hem till dom. Idag har varit en väldigt lugn dag det har varit skönt men jag hade inte haft nått emot om jag hade haft fullt upp heller men men. Igår var det fika här hemma och paket utdelning eftersom både jag och min älskade syster fyller år på tisdag senare på kvällen så blev det som i många andra svenska hem mys framför ett näst intill avklarat från första stund till melodifestivalen. Helt okej låt faktiskt men helt fel människa som vann men men vi får väl se hur det går för oss i Belgrad.

Just nu sitter jag här och är super mätt fortfarande efter middagen som vi åt för ca en timme sen ska nog lägga mig i sängen och smälta den lite.

Kommentarer
Postat av: Carro

jag har får mig att det e ngn som fyller år imorn?
kan det stämma?

2008-03-17 @ 13:52:38
URL: http://misscarrolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0