Tårtbakning!

Jaaa idag leker jag lite bagare. Har just nu en tårta och en sockerkaka i ugnen som snart är klara för att tas ut. Tidigare idag har jag lekt städare (det sista) och skräddare, två yrken jag inte skulle kunna tänka mig jobba med på heltid men så här hemma funkar det ganska bra för det sker inte så ofta och är inte så mycket så det blir heltid.
Idag vaknade jag strax efter 7 och kunde int somna om så det var bara att masa sig upp hur trött jag än var. men nu sitter jag här och är hur pigg som helst och sjunger till Takidas Curly sue. Asbra är den.

Sen kommer mormor och morfar också. Och att inte förglöma min älskade syster yster också. Så inatt blir det fullt hus här hemma.

Näää dax för tårtan att komma ut nu......


Filmkväll hos carro ikväll, med ella, får se om jag går dit en stund är så länge sen jag träffade mormor och morfar. Och det är ju dock för min och idas del dom kommer... Känns dumt att bara lämna dom då. Vi får se vad som händer....

Kram på er kompisar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0