Till dig som är ute i trafiken!!!

Jaa då var sesången igårn då dom där tokiga asfaltsarbetarna är ute på väggarna igen. Men jag ber er som sitter bakom ratten och kör förbi en vägarbetsplats, säng farten och kör förskitgt. För någonstans i Stockholm området kommer ni stöta på mig pappa som är en av dårarna som står i vägen och retar upp många bilister.



Kör försiktigt!
Det finns så få människor som vill arbeta med detta skit yrke så låt de inte bli ännu färre genom att köra som svin förbi dom som gör att du kör på fina vägar runt om i Sverige.

Jag talar nog inte bara för mig själv utan många andra "asfaltsbarn" håller nog med mig om min vädjan till er bilister.

Va rädd om min pappa och hans tokiga arbetskollegor!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0