Tisdag

Ja då var det tisdag igen ojojoj vad har jag ägnat dagen åt idag?

  • Övningskört en bra bit på landsväg.
  • Tagit en promenad i det fina vädret.
  • Fixat en massa ärenden via datanshjälp, tänk va lätt allt är med hjälp av tekniken.
  • Bearbetat pappa på att jag kanske flyttar till hösten.
  • Åkte iväg för att vaxa benen men blev inte av idag hade blivit ett litet missförstånd så det är först på torsdag som jag ska dit igen och vaxa. Men det gjorde inte mig nått eftersom jag fick spendera lite mer tid ute i solen.


Imorn ska jag jobba några timmar ska bli rätt så skönt faktiskt.

 
Nu kompisar kommer jag inte på mer att skriva men hoppas eran tisdag har varit lika bra som min.

Ha en super bra kväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0