Torsdag.

Hej alla glada!!!


Idag har varit en riktigt bra dag... Jag äter medecin som har gör att jag mår illa hala tiden men idag har jag mått rikigt bra. Som ni kanske förstår från förra inlägget så har jag haft en del att göra eftersom måndagen blev som den blev därför har jag inte skrivit så mycket. Tisdagen ägnade jag åt tvätten här hemma och rensning av rummet. onsdagen tillbingade jag tillsammans med ella efter det att jag kommit upp från sängen trotts illa måendet. Dagen till ära har jag städat hela lägenheten, damsugit, dammat, skurat toaletterna och moppat golven. Imorgon eftermiddag så kommer både mormor och morfar hit på besök, ska bli roligt att se dom eftersom det var ett tag sen man såg dom sisst, sen kommer ida också. just det henne ska jag ringa också, måste göra det efter jag har skrivit klart.

Jag, ella och carro har planer på att åka på kryssning här i vår också, det va ella som kom på den briljanta idéen i tisdagskväll då vi satt hemma hos henne och snacka en massa skit. Vi försöker hitta ett bra datum nu bara då så många som möjligt kan men det är svårt, alla ska tydligen åka på kryssning när vi vill men iväg ska vi i alla fall.


 

Nää ska ringa syster yster nu...

Seee yaaa my friend....


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0