Upp och ner torsdag

Jaaa är det bara jag eller tycker inte du att denna torsdag också har varit upp och ner... Mitt humör har i alla fall gått upp och ner hela dagen... Humörsvängningar utan att ha mens...
Hur förklarar man det?

När jag vaknade imorse 06:54 stod det på klockan och jag var helt dö men kunde inte somna om men låg kvar i sängen ändå eftersom jag inte hade så mycket att göra så tidigt, är ju ledig idag... tillslut lessnade jag och gick till slut upp och kännde mig helt plötsligt jätte pigg tills jag drog upp persienen fick jag se att det var blött och slaskigt utanför, fy fan tänkte jag efter frukosten blev det en kort visit i sägnen igen innan jag såg att solen hade kommit fram... då var jag helt plötsligt pigg och glad igen.. gjorde mig i ordning för att köra lite konditionsträning på maskinen här hemma, precis innan jag började mitt träningpass så kom första kurskatalogen ner i brevlådan det var i från linköpings universitet, nu börjar dom komma, har inte hunnit kolla i dom så mycket men ska ta mig en bättre koll i kväll sen.... en bit in på träningspasset som var fyllt av glädje och förväntan och en massa tankar ringer ella och berättar hon och jörgen har fått en lägenhet i Västerås.... jävla subba tänkte jag och då var det pigga och glada borta igen....och dagen har bara fortsatt så här... och kolckan är inte ens 3 hur ska denna dag sluta??? ska i allafall iväg och vaxa benen snart, skulle ha åkt till centrum med ella och barnen hon passar innan men vi hinner inte me det idag får bli imorn istället.... Men blir nog ett hembesök hos henne innan jag drar mig iväg för att få fina ben.....


ska fixa mig det sissta nu och bege mig till kossan själv som i maj ska flytta igen va fan inte länge sen jag hjälpte henne packa och grejer men men.....

Ha en super upp och ner torsdag nu kompisar....

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Ska du hitta på idag? :D

2008-03-06 @ 14:46:27
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204785844_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-06 @ 14:49:09
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0