Hallå

Världen!!!!



Vädret vårat är helt mongo, regnar det inte så skiner solen och när solen väl är frame så är den jätte varm och skön men i skuggan har det kännts som att det vore i mitten av mars månad...

Helgen som va vart ganska lugn va på knivsta marknad med föräldrarna mina och syrran kom på besök och sov över natten till söndagen då hon och jag åkte och shoppade lite blev mest fönstershoppning för mig efter som pengarna mina tryter denna månad men snart är det löning igen.

Idag fick vi storbesök på jobbet. Den jag vikarierar för fick barn i mitten av april och kom på beskö idag med sin lilla dotter freja. Man blev bra sugen när man fick hålla och känna hur lite hon faktiskt va. Men tanken skrämde mig faktigt lite också....


Från och med måndag nästa vecka och framåt kommer jag gå med en stegräknare på mig för jag och mina arbetskollegor har ställt upp i en tävling som kommunen har anordnat för oss som är anställda. Fina priser kommer tydligen att delas ut =D Någon som vill ut och gå med mig?

Puss och pill




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0