Jaa nu har den här veckan snart gått den också

Fan hinner inte me längre ju, går så jäkla fort.

Den här veckan känns mycket längre också tackvare att jag slutat sent alla dagar men imorn för första gången den här veckan så slutar jag 4 känns himmla lyxigt. Jobbar på fredag också men inte så länge jobbar mellan 1 och 5 så det är lugnt. Ska på fredagförmiddag till kiroprakton men min rygg, har fått en låsning i högerskuldeblad som inte vill släppa. Förhoppningsvis så släpper den sen efter mitt besök hos farbror ryggkunig.

Jaa sanart är det helg vad ska man hitta på då mån tro? vad ska du hitta på? Jag hoppas i allafall på att jag är bättre i ryggen så jag kan ta med mig ella och carro på en rikitig långpromenad (favorit i repris carro?) 

Puss på er hör av mig snart igen.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut;)

2008-05-15 @ 21:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0