Sen sisst

Jaa det var ju ett tag sen jag bloggade om man bortser från bilderna på labans upptäcktsfärd ute på gården som jag nyss la upp här. Så vad har hänt sen sisst.. Joo det har ju varit amatörernas afton - valborg- dagen spenderade jag på jobbet fick sluta en timme tidigare vilket var jätte skönt på kvällen grillade jag, Ella, Carro, Lena, Micke och några kompisar till Micke och Carro, vi hade det jätte trevligt... Efter att ha ätit och druckit väldigt gott så gick jag, Carro och Lena till Corner, Ella va för trött för att hänga me.... Vi satt där ett tag och drack och snacka lite skit sen bar det av hemåt.
Sen var det maj shit va det går fort nu dagen till ära tog jag det lugnt va och hälsade på Ellas nya hund som hon får på fredag.. Resten va denna långa helg har jag bara tagit det lugnt mer eller mindre vart in till den stora staden stockholm på lite fönstershopping och lunch med Ella och Lena, Filmtittande hemma hos ella och massa mys med Laban. Imorn vankas det jobb igen och det känns ganska skönt faktiskt, eller ja det är med blandade känslor som jag åter kommer dit men hällre jobba än att sitta hemma det har jag fått tillräckligtunder tiden då jag inte hade något jobb så jag är bara glad att jag har ett jobb nu...

Nu är det dags för en ny design på min blogg eller vad tycker ni? jag har i alla fall lessnat KAN NÅGON HJÄLPA MIG???

Puss på er alla glada njut nu av sissta dagen av denna långlediga helgen som har varit fylld av solsken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0