STUDENTEN!!!!


I dag tar eleverna på Märsta gymnasium studenten kan riktigt känna hur det ligger i luften över Märsta, alla som går här utanför har klätt sig fint och börjar nu bege sig till gymnasiumet för att om ca en timme så är det utspring.. Jag kommer ihåg känslan jag hade i magen vid den här tiden för snart 2 år sen (exakt 2 år senda jag tog studenten på måndag) jag bara längtade tills dörrarna skulle öppnas och vi fick börja tåga ut på led med våra visselpiper i högsta hugg och hurra för oss själva att vi fixade det. Efter att ha fått en massa blommer, nallar och kramar i massor blev det att åka flak och det var nog det bästa på hela studenten, Basshunters boten anna skrålade ur högtalarna som nästan var lika höga som mig själv plus en massa andra bra låtar ojojoj jag tror vi hördes långa vägar, vi vrålade lika högt som musiken och skålade högt i champange som flödade i massa mängder på flaket.


Minnen minnen ojojoj skulle nästan kunna gå om hela gymnasie tiden bara för att få uppleva en liknande dag igen.


 

(bilder från google sökning)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du tjäna pengar på att sitta och klicka lite framför datorn ?? Kolla inlägget på min blogg då. Tjäna pengar lätt heter inlägget!

Lycka till ! =)

http://blooondiiie.blogg.se

2008-05-30 @ 12:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0