Underbar helg

Nu är solen tillbaka efter att ha lämnat oss i några dagar som var fyllda med moln och regnskurar.

Nu har snart den här helgen gott också, från och med imorn så ska jag gå med ne stegräknare på mig och se om jag och mitt lag kan vinna de fina priserna som kommunen erbjruder vinnaren.. Ni får hålla tummarna för oss...


Just nu sitter jag hemma hos ella medans hon är ute med chanell som måste rastas ganska ofta. Denna helg har som alla andra helger gott väldigt fort. I fredags var jag med ella och carro i kista och åt middag och meningen var att vi skulle gå på bio också men så blev det inte utan blev lite shopping istället. I går var jag och carro på corner och mådde gott, drack lite cider/öl och njöt av solen som värmde gott där på uteserveringen senare bar det av hem till carro för att se något som många andra nog också såg eurovision song contest, tyckte det var sådär inte den låten jag hade hoppats på som vann men men det är bara gilla läget. Kul hade vi i allafall. (bilder kommer sen) Och idag blev det picnick i parken med carro, ella och chanell, picnicken fick tyvärr ett tråkigt avslut där chanell fick värmeslag och började må dåligt, så dåligt att jag och ella begav oss till vetrinären med henne. Men nu mår hon bättre i allafall, skönt!!!

Nu måste jag kolla vart ella tog vägen hon har varit borta länge nu....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0