Torsdag idag!!!Fredag imorn!!! Lördag sen!!!

Jaa jag vet att jag är sämst på att uppdatera min blogg.. har fått en massa komentarer att jag ska blogga, skiva nått intressant men jag har inget intressant att skriva.. Jag la precis upp ett inlägg om min nostalig fredag som jag hade för snart en vecka sen och det va väl de enda intressanta som jag hade att skriva om... annars har jag bara jobbat och hjälpt ella med sin flytt till hennes nya lägenhet och mer hjälp kommer det att bli eftersom den stora flytten går avstapeln på lördag..


Imorn är det fredag vet inte riktigt hur planerna ser ut men jobb det blir det iallafall...


Idag har jag varit och vaxat mina ben och gjort ansiktsbehandling såå nu är jag flera kilo lättare och fräch... nästan som en helt ny människa..


Nää dags att vara lite social på msn innan det är dags att jonina familjen i soffan och glo lite tv innan sänggången...


Vi hörs komisar...

Ha det bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0