11 september!

Kom ju på att det är 11 september idag ju.. Och sju år sen World trade center rasade.. kommer ihåg den dagen allt hade varit som vanligt kom hem från skolan med världens huvudvärk la mig på soffan och tänkte "fan va skönt att dansen är inställd idag" jag gick på danskurser då under den tiden.... La mig till rätta på soffan och mamma kommer hem och sätter på tvn och gick ut i köket för att börja med maten.. Jag gjorde ett tappert försökt till att byta kanal där de int evisade nå nyheter men det gick inte alla kanaler visade nyheter om och om igen det va då vi förstod hela familjen att något stort hade hänt senare på kvällen kunde vi förstå vad det verkligen va... Min första tanke va "Shit va fan händer"...

Tog ett tag då allt återgick till det normala men nog inte lite långtid som det kommer ta för de drabbade om de någonsin kommer bli normalt för dom igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0