Det är inte kärleken som har försvunnit utan tilliten som har svagnat!!!

Bara så du vet carro!!!!

Jag har läst dina kommentare och jag har läst din blogg... Och jag kände bara att jag blev som ett stort frågetecken??????

Vad är det som du känner inte är förlåtet? Vad är det som har fått den känslan? Vem har påståt att du ska gå ner på knä och be om förlåtelse? Och om du nu vill att jag tar tillbaka lyckoönskningen så tänker jag inte göra det för jag menare det och står fast vid det sen om du tar emot den är ditt problem så jag har den kvar och önskar dig ännu en gång lycka till med allt vad livet har att erbjuda dig...


Jag har menat allt jag har sagt till dig och visst man får göra bort sig och bli förlåten flera gånger om men hur fan ska jag visa att du är förlåten för att du ska bli nöjd då? ringa varje dag?  sms en massa varje dag? Hur ska jag göra eller jaa du ska ju glöma mig nu så du behöver väl inte tänka på det men skulle vara kul att veta.. Bara så du vet jag har inget ag mot dig och har aldrig haft.. Som det står i rubriken det är inte kärleken som har försvunnit utan tilliten som har svagnat och det kommer ta tid innan den är tillbaka fullt ut...


Men visst jag kommer glöma dig såsmåning om också men det kommer ta tid... Jag förstår fortfarande inte hur många gånger jag än läser ditt blogg inlägg vad det är du inte fått respons på???? Jag har svarat på msn och på dins sms... Såå vad är felet??? Viss vi har inte setts men du verkar ha haft mycket nu och det har jag me haft så kanske inte så konstigt eller????





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0