rubrik jaa vad ska man hitta på?

Läste precis min egen blogg och blev shockad över att tiden har gått så fort tyckte inte alls det va länge sen jag blogga men tydligen så va det de..  Aja kan bara skylla på att jag inte har haft någon motivation till att sitta och informera er om hur livet ser ut men ska väl försöka förklara lite saker som står här på bloggen som jag har fått en massa frågor om...

1. Är du ovän med ella?

Svar: Nej det är jag inte va arg på henne en kväll med morgonen efter så va vi vänner igen.

2. Varför mår du dåligt?

Svar: Mycket känslor, tankar och funderingar kring allt och alla just nu.

3. Mår du bättre nu?

Svar: Allt är inte bra men det är hyfsat, det kommer nog ta ett tag innan allt är bra igen.

4. Vem är du arg på? Vem saknar du?

Svar: Jag är inte arg på någon just nu.. Och det som saknas i mitt liv just nu kommer komma om allt går som planerat längre fram.

Där har jag svarat på de vanligaste frågorna som jag har fått den senaste tiden... Har ni fler frågor så är det bara fråga sen om jag svarar beror på frågan..





Vill bara säga till Carro som tydligen har lämnat märsta och vill lämna vissa perosner bakom sig som det verkar..
Ha en bra liv och lycka till med allt, skolan, kärleken allt.. Hoppas verkligen att allt löser sig för dig..





I lördags va jag in till stan med min kära kusin på ett café som hette Bolero, hur mysigt som helst, inte för mycket eller för lite folk, musiken var alldeles lagom hög för att man skulle kunna snacka om allt mella himel och jord utan att behöva skrika eller känna att de andra gärsterna hörde vad man sa, nära till centralen och framför allt dom hade öl och vin rättigheter så man kunde ta ett glas vin eller dricka en öl och kanske äta någon god kaka och snacka hela kvällen. För mig och min kusin blev det inte någon kaka men öl och vin blev det iallafall och en hel del att snacka om också. Efter en jätte trevlig stund på cafét så tog vi en hamburgare på MAX innan det bara hemåt.





2 st ganska udda vinglas och en ölflaska i bakgrunden



Måste ju berätta att laban har börjat tälta... Han har fått ett tält och där har han sovit hela natten inatt jätte mysigt.. bara grillen och brassestolen som saknas...








Ha en bra måndag nu kanske får ett infall att blogga igen under kvällen vi får väl se.. Det ska inte gå lika länge imellan nästa gång i allafall... Lovar...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Carro

ja jag orkar ju inte tigga efter förlåtelse, tycker jag har varit klart o tydlig tidigare men man ska inte behöva gå ner på knä o be om förlåtelse,så lycka till själv med allt o ha ett bra liv!

2008-09-29 @ 19:26:38
URL: http://www.metrobloggen.se/misscarrolina
Postat av: Carro

Btw stoppa dina lyckoönskningar nånstans:-p i dont need them;)

2008-09-29 @ 21:42:32
URL: http://www.metrobloggen.se/misscarrolina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0