Vad gör man!!!

Hallå där ute i världen!

Hur mår ni där ute?

Jag mår bra, lite trött men det är sånt som jag glömmer då jag sitter här och lyssnar på bra dansmusik så nu är jag mer dans- och partysugen än trött.. Kryssning på lördag verkar som att halva gänget har insjuknat men jag hoppas de hinner piggna på sig tills vi åker. Längtan börjar sätta in nu då jag vill komma bort från märsta och vardagen ett tag, ska bli riktigt skönt....




Dags att tvätta håret som snart kan stå för sig själv då barnen lekte frisör med mig idag på dagen och få bort sanden som hamnar i hårbotten då de småbarnen ska baka sandkakor och vill att man sitter me dem och vänder de upp och ner så de kan kracha dom lika fort som jag har har vänt de.. Hahaha söta dom är...



Kommentarer
Postat av: Carro

Halloj!

Som du förstått har många av oss insjuknat sedan skumpartyt. Har åkt på en rejäl förkylning och urinverksinfektion, but heeey man repar sig liksom. Ser fram emot kryssningen, förhoppningsvis en torrare variant än senast.



Puss&Kram

2008-09-03 @ 09:27:22
URL: http://www.metrobloggen.se/Linaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0