20dagar har gått sen jag lämnade Sthlm

Oj vad tiden går fort när man har roligt.. nu sitter jag här i MIN lägenhet och målar naglarna utan att behöva tänka på att det luktar starkt.. Tänkte jag skulle fatta mig kort eftersom jag snart ska ge mig ner till resecentrum och hämta ella som kommer ner över helgen.. Ska bli så kul att se både henne och Chanell igen va ett tag sen ju, har saknat dom nått otroligt under de här veckorna som jag har bott här.. Jag ha rhunnit med att börja skola, skaffa mig nya kompisar och varit sjuk i nästan en vecka, Inflensan jävla skit man ska drabbas av men men är nu mycket bättre men vet fortfarande inte om jag ska ta en dag till hemma eller om jag ska gå till skolan imorn.. Vi får se helt enkelt..


Ett mer utförligare inlägg om hur jag har det här nere och så kommer snart känner att jag inte har tid att sitta här riktigt måste ju hinna diska, lägga in tvätten i skåpen och hämta madrassen från förrådet innan det är dags att sätta mig på bussen för att hämta dårarna på resecentrum..


Puss så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0