Toktorsdag i skolan!!!!

Jaha just nu sitter jag i skolan och ska försöka vara lite produktiv men det går inte så där jätte bra.. Patrik en klasskompis sitter snett bakom mig och dunkar nått som ska föreställa musik men men det kan väl diskuteras vad man tycker om det.. Jag mår bra lite mycket tankar när jag blir helt själv och mobilen är tyst men jag överlever. Trivs som fisken i vattnet här nere både i min lägenhet och i skolan har fått många bra vänner här nere så i får väl se hur länge man blir fast i denna stad... 

Senare i kväll blir det middag med Malin och Henrietta nere på stan, massa skratt för det är vi bäst på och lite skitsnack kanske vi hinner med också... 

Jag vet att jag har lovat några att jag ska lägga upp bilder här på min lägenhet men det kommer så fort dom är klara med mitt kök där hemma som dom ska börja hel renovera nästa vecka.. det ska bli jätte kul med lite nytt... 



Nä om man kanske ska se om man kan få nått gjort i alla fall... 

Många pussar och kramar på er alla där ute, allra helst till mina kära där uppe i Stockholm.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0